Чималу частину в обсязі транспортних операцій здійснених нашою компанією займають вантажоперевезення в СНД. Товарообіг що впав в 2014-2015 роках поступово відновлюється, досить сказати, що з сусідньою Білоруссю він збільшився в 2017 році на 20%. У грошовому еквіваленті це склало 4,6 млрд. доларів. Товарообіг з усіма країнами-членами СНД склав 18 млрд. доларів.

Україна продовжує активно торгувати з Казахстаном, Молдовою, Азербайджаном, Узбекистаном, Туркменістаном, але частка Росії в загальному обсязі товарообігу становить більше 60%.

З початку року компанія Uni Trade Group організувала виконання декількох подібних операцій в Казахстан і Білорусь. Доставка вантажів по СНД детально відпрацьовані фахівцями нашої компанії.

Як би там не було, основні складності в перевезенні вантажів по цих маршрутах виникають в юридично правильному оформленні транспортних накладних та супровідних документів. Незважаючи на прийняті загальні правила для вантажопотоку між країнами, завжди необхідно враховувати тонкощі для кожної держави окремо, оскільки в кожному з них існують ще й національні норми і правила.

У деяких випадках, такі процедури набагато складніше, ніж ті, які прийняті в країнах Євросоюзу, оскільки мають міждержавний статус, відповідно, можуть перебувати на обліку покладених прикордонних і митних процедур. Проте, перевезення по СНД ще довгий час будуть займати значну частку в загальному обсязі вантажоперевезень в Україні.

Доставка вантажів по СНД

Однією з останніх подібних транспортних операцій була доставка партії санітарно-гігієнічної та парфумерної продукції, яка досить високо цінується в Україні, зі столиці Білорусі міста Мінська в місто Харків.

Потрібно сказати, що білоруська косметика цінується ще з часів Радянського Союзу, залучаючи відмінною якістю і цілком демократичною ціною, багато в чому не поступаючись закордонним аналогам.

Торгові точки під вивіскою «Білоруська косметика» можна побачити навіть у маленьких містечках, ця продукція користується незмінним попитом, особливо у жінок.

Однією з особливостей транспортних операцій здійснюваних по СНД є відстань між пунктами відправлення та доставки. Найчастіше вона перевищує відстані, якими доводиться оперувати при організації вантажоперевезень в Європу. І якщо відстань між Харковом і Мінськом не така вже велика (близько 1000 кілометрів), то в іншому замовленні – доставці вантажу з Вінниці в казахстанську Караганду воно було в чотири рази більше і склало 4100 кілометрів.

З України проводилася поставка технологічного обладнання для одного з підприємств хімічної промисловості Караганди.

Потрібно сказати, що в останні роки експортно-імпортні операції між державами дещо впали.

Казахстан поставляє в Україну в основному сировину для нафтохімічної промисловості (зокрема нафтові гази), меншу частину в загальному обсязі товарообігу займає тютюнова продукція, одяг, продукти харчування.

Україна постачає продукцію чорної металургії, електротехнічні вироби, продукти харчування.

Маршрути в Білорусь відпрацьовані нашою компанією досить добре і не мають якихось «підводних каменів».

Виконання замовлення по Україні мало деякі складності. Так, з-за відомих подій на сході України довелося розробити маршрут майже на 350 кілометрів довший.

Так само, в зв’язку з деякими обмеженнями, певну складність представляло митне оформлення вантажу, що перевозиться.

Достатня компетентність персоналу нашої компанії дозволила вирішити дані проблеми без особливих витрат часу і ресурсів.

Фахівці Uni Trade Group постійно відстежують найменші зміни в законодавстві та нормативних актах тих країн, з якими здійснюються транспортні операції. Це дозволяє своєчасно і якісно виконувати замовлення будь-якої складності, доставляючи вантажі в будь-яку точку земної кулі.

Своєчасна інформація про будь-які зміни в порядку оформлення вантажу, зміни в прикордонних і митних операціях багато в чому грають вирішальну роль в оптимізації витрат на транспортні операції, в кінцевому підсумку задовольняючи всі вимоги замовників.