Славне місто Дніпро (колишній Дніпропетровськ, який, втім, здавна так і називали – Дніпро) – справжня перлина України, розташована на берегах Борисфена. Місто-мільйонник, одне з найкрасивіших міст країни. Тут гармонійно поєднались козацька старовина і найсучасніше індустріальне виробництво, включаючи всесвітньо відомий «Південмаш», що виробляє космічну техніку. В роки Радянського Союзу місто було так напхане всілякими оборонними підприємствами, що мало статус «закритого» для відвідування іноземцями.

Цей регіон (мається на увазі Дніпропетровська область) можна вважати квінтесенцією того, що дійсно становить суть України – потужне сільське господарство і розвинена індустріальна складова.

Транспортування квадроцикла Arctic Cat

Зовсім недавно наша компанія організувала транспортування за маршрутом Дніпро-Київ дуже цікавого вантажу – дорогого квадроцикла Arctic Cat, максимально тюнингованного на невеликому місцевому підприємстві.

Насправді «Кот» і так був під зав’язку нашпигований усілякими технічними «вкусняшками», американський бренд Arctic Cat завдяки цьому пізнаваний у всьому світі.

Однак господареві цього технічного дива і нашому безпосередньому замовнику, тридцятирічному Олексію, так не здавалося. Він з посмішкою натхненно розповідав, навіщо потрібна потужна лебідка, якісні гальма, захист днища і всякі різні бугелі, кенгуріни й інше оснащення і механізми. Ми були дуже здивовані такою додатковою опцією як зимові гусениці, виявляється, вони потрібні для кращого проходження по снігу і ожеледі.

Оскільки Олексій особисто супроводжував свою безцінну іграшку – весь шлях (відстань складає близько 500 кілометрів) займали його розповіді про цікаві події, пов’язані зі змаганнями по бездоріжжю і просто екстремальні «покатушки». Оскільки транспортування не передбачало великих складнощів – квадроцикл був надійно закріплений на невеликій спеціальній платформі, а всі комплектуючі упаковані і акуратно складені, тому слухати розповіді Олексія було справжнім задоволенням.


Як ми зрозуміли з його оповідань, головне в цих змаганнях, знайти хорошу, дуже якісну грязь, бажано глибоку, красиво в неї влетіти, красиво ж в ній застрягти. І не менш красиво (вислуховуючи поради присутніх навколо «бувалих» глядачів і роблячи все з точністю до «навпаки») вирулити з грязьовий пастки, щоб метрів через 50 влетіти в наступну.

Адреналін, однак! Як кажуть, краще один раз побачити, ніж 8 годин слухати байки досвідченого гонщика. Оскільки середній вік фахівців нашої компанії приблизно дорівнює віку нашого замовника, ми швиденько напросилися в найближчі вихідні подивитися на чергові «покатушки» за участю Олексія на його новому крутому квадроциклу. І не пошкодували!

На величезному луку вишикувалося безліч апаратів всіх марок і розмірів. В основному це перероблені під їзду по бездоріжжю автомобілі так званого SUV класу (Sport Utility Vehicle – «спортивно-утилітарний»). У цих транспортних засобів давня історія, що починається напередодні Другої Світової. Спочатку це був типовий позашляховик: рама, повний привід, блокування.

Найвдаліший приклад такого автомобіля – Willys і Ford GP, які практично не відрізнялися один від одного. Зараз ми більше користуємося для назви всього класу позашляхових авто словом «Джип» (кажуть, що це звучання англійського «jeep» GP – general purpose, або «загального призначення»). Не дивно, що тут була представлена велика кількість перероблених джипів радянських часів – «ГАЗів», «УАЗів», «Нив». Звичайно, вишенькою на торті виглядав красень «FORD», справжній тривісний монстр. Окремою категорією були представлені квадроцикли, серед яких був і «наш».

Потім були заїзди. Навряд чи можна передати словами весь адреналін. Всі, хто хоч раз сидів за кермом, обов’язково повинні взяти участь в такому дійстві. До речі, серед пілотів були помічені і дівчата. Ну, а чоловіки, як кажуть, завжди залишаються хлопчаками в душі, тільки іграшки стають більшими і дорожчими…