Перевезення вантажів затребуване абсолютно для кожної промислової сфери. Жодне будівництво або виробництво не може обійтися без застосування вантажівок. Всякий виробничий процес вимагає поставки сировини, а готові товари потребують подальшої реалізації. Ці процеси тісно пов’язані з вантажоперевезеннями. Крім цього, в даний час в сфері виробництва активно розвивається міжнародне партнерство. Дана обставина сприяє розвитку індустрії міжнародних перевезень.

Торгова сфера, звичайно ж, більше інших залежить від перевезень вантажів. Та й звичайні люди досить часто потребують цієї послуги (квартирні переїзди, транспортування меблів на дачу і т. д.).

Транспортування довгомірних об’єктів

Замовлення на перевезення вантажів нестандартних форм і габаритів зустрічаються досить часто. До таких належать залізничні рейки і металопрокат. Такі вантажі називаються довгомірними. Їх транспортування – досить трудомістка робота, яка вимагає максимально відповідального і уважного ставлення. Цей різновид вантажоперевезень дещо відрізняється від транспортування стандартних вантажів, таких, наприклад, як упаковані будівельні матеріали або піддони з цеглиною. Для транспортування вантажів довгомірного типу недостатньо звичайного вантажного автомобіля. Тут потрібна вантажівка, обладнана великим кузовом і відкидними бортами. Слід зазначити, що основна умова для транспортування довгомірних вантажів – відкидний задній борт і відкритий автокузов.

Щоб оптимізувати процес завантаження / розвантаження, а також для максимальної безпеки в ході перевезення, такі вантажівки, як правило, оснащуються спеціалізованими пристроями. Дане обладнання собою являє надійні і високоякісні кріплення, які можуть надійно фіксувати вантажі довгомірного типу. Як вважає більшість водіїв, найбільш незручним довгомірним вантажем є звичайні рейки, які укладаються на залізничних шляхах. Однак в даний час вже розробляються спеціальні пристрої, які дозволяють фіксувати такі незручні вантажі.

Якщо ж говорити безпосередньо про транспортування залізничних рейок, то ця робота істотно спрощується, якщо в пункті ввезення є під’їзні шляхи. У такій ситуації рейки вивантажуються на спеціальний мотовоз, який і доставляє їх на місце. Такі вантажівки-мотовози зустрічаються майже на будь-якій залізничній станції. Крім цього, вони оснащуються практичною лебідкою, що дозволяє спростити завантаження і вивантаження залізничних рейок. Сама конструкція мотовоза включає в себе водійську кабіну, вантажний відсік, обладнаний відкидними бортами, а також лебідкою. Даний механізм розрахований для підняття досить масивних і габаритних вантажів.

Якщо пристрої для підняття важких вантажів відсутні, то транспортування довгомірних предметів автоматично стає дуже трудомістким процесом. Якщо навантажувальні роботи якось ще можна буде зробити, то ось вивантаження може поставити в глухий кут і перевізника, і одержувача вантажу. Звичайно, в результаті можна відшукати якесь рішення даної проблеми, однак для цієї мети необхідні не тільки фінансові кошти, але і достатня кількість часу, а також залучення додаткової робочої сили.